Dowiedz się, jak wybierać kolory, kształty i rozmiary, a także jak personalizować zamówienia według własnych preferencji. Nasza instrukcja pozwoli Ci bezproblemowo zamawiać próbki płytek, dostosowywać detale techniczne i śledzić postęp zamówienia. Z Luso Terakota, składanie zamówień staje się spersonalizowanym i przyjemnym doświadczeniem, dostosowanym do Twoich indywidualnych potrzeb.

Składanie zamówień w Luso Terakota:

Prosty przewodnik przez proces zakupów.

7. Produkty spersonalizowane.

W sprawie realizacji projektów spersonalizowanych prosimy o kontakt drogą mailową na adres kontakt@lusoterakota.pl. Istnieje możliwość wyprodukowania płytek o dowolnym kształcie, rozmiarze i kolorze, wykonania nadruku na płytkach, przeniesienia obrazów na płytki metodą malowania ręcznego. Więcej o projektach personalizowanych znajdziesz TUTAJ.

8. Odbiór i reklamacje.

Przy odbiorze produktów zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki oraz jej zgodność z zamówieniem. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące stanu bądź zawartości przesyłki powinny zostać opisane w protokole w obecności kuriera i przez niego podpisane. Przy odbiorze zalecamy również sprawdzić czy przesyłka nie posiada zewnętrznych śladów uszkodzeń. Jeżeli stan przesyłki budzi zastrzeżenia prosimy o niezwłocznie powiadomienia sprzedawcy, tj. nie później niż w dniu następującym po dniu odbioru przesyłki. Wady jawne, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem.

Produkcja płytek odbywa się każdorazowo na indywidualne życzenie klienta. W przypadku produktów wykonanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

Jak zamawiać płytki ceramiczne online: zasady i porady

1. Sposób składania zamówienia.

Zamówienia należy składać drogą mailową na adres: kontakt@lusoterakota.pl podając:

🔹 nazwę kolekcji - dostępne kolekcje można znaleźć TUTAJ,

🔹 nazwę płytki - znaduje się pod zdjęciem każdej płytki,

🔹 nazwę wybranego koloru - dostępne kolory można znaleźć TUTAJ,

🔹 ilość podaną w m².

2. Zalecenia dotyczące ilości.

Zalecamy, aby do obliczonej ilości metrów kwadratowych dodać dodatkowo 10 %. Taka ilość zapasu potrzebna jest na pokrycie potencjalnych strat, do których może dojść podczas układania. Powstają one przede wszystkim w sytuacji docinania płytek.

3. Minimalna wielkość zamówienia.

Minimalna ilość to 3. Jeżeli wybrany produkt jest dostępny w magazynie producenta, istnieje możliwość zamówienia mniejszej ilości.

4. Zakup próbek.

Przed dokonaniem zamówienia zachęcamy do zakupu próbek płytek. Dzięki temu każdy klient ma możliwość zobaczenia produktu na własne oczy, przekonania się o wysokiej jakości naszych materiałów, a także porównania ich do innych elementów wystroju, tak by wszystko tworzyło jak najlepszy efekt.

5. Potwierdzenie zamówienia.

W celu potwierdzenia zamówienia należy opłacić 50 % jego wartości. Gotowe zamówienie zostanie niezwłocznie wysłane klientowi po opłaceniu pozostałej kwoty.

6. Czasy wysyłki.

Prawie każdy produkt jest produkowany na zamówienie. Czasy realizacji różnią się w zależności od produktu i mogą być wydłużone w określonych porach roku. Niemniej jednak staramy się trzymać następujących terminów:

🔹 płytki na stanie: 1 tydzień na wysyłkę,

🔹 płytki na zamówienie: 5-7 tygodni na wysyłkę,

🔹 płytki projektowane na zamówienie: wycena indywidualna,

🔹 wyjątkowo duże ilości: wycena indywidualna.

W przypadku czasu realizacji płytek na zamówienie prosimy o kontakt drogą mailową na adres kontakt@lusoterakota.pl lub za pomocą formularza, który dostępny jest TUTAJ.